25 Mart 2009 Çarşamba

W.I.P.





2 yorum:

emre dedi ki...

MERHABA CALIŞMALAR GAYET BAŞARILI

BENDE ZBRUSHTA BÜTÜN VUCUT MODELLERİ İLE UĞRAŞIYORUM.

AMA ANİMASYONEL BİR İNSAN SURATI YAPAMIYORUM.

BUNUN İÇİN DİGİTAL TUTORS'UN ZBRUSH AND MAYA İNTEGRASYON SURATI VAR. AMA BUDA BİR SAFİR'DEN YOLA ÇIKIYOR VE ADAMIN BAŞININ ÜSTÜNE BİR DETAY VERMEYE KALKIŞTIGINIZDA
KAFANIN ÜST BÖLGESİNDE TOPAKLANMA OLUŞUYOR.

SİZİN SURAT MODELLERİ DETAY VERME AÇISINDAN MÜKEMMEL VE UYGUN.

SİZİN GİBİ BAŞARILI SURAT MODELLERİ
(ANİME EDİLEBİLECEK VE ZBRUSH'TA DETAY VERMEK İÇİN UYGUN)
YAPMAK İÇİN HANGİ TUTORİALLERİ UYGULAYABİLİRİM

ŞİMDİDEN TESEKKURLER

Niyazi SELİMOĞLU dedi ki...

Kusura bakma ben bu yorumu daha yeni görüyorum,daha doğrusu blog daki yorumlarla ilgili herhangi bir ileti almadığımdan haberim olmadı.

Beni Msn'ye eklersen ordan yardımcı olabilirim.
sniyazi@hotmail.com